V našem sortimentu najdete různé monitory a obrazovky do vaší výlohy. Ty lze integrovat do vaší výlohy nejen během krátké doby. Kromě toho vám umožňují inzerovat s různými formáty souborů. Maximalizujte potenciál reklamní plochy ve výloze pomocí digitálního vystavení výlohy.
Zavřít
Filter & Sort

Výlohy: Digitální reklama před vaším obchodem

Oproti klasické analogové inzerci vám digitální reklama ve výloze nabízí mnoho dalších možností. Videa, prezentace, animované texty a další prvky zde mohou být prezentovány způsobem podporující prodej. Stručně řečeno, můžete cílit na publikum pomocí různých formátů souborů a dokonce je v krátké době přizpůsobit.

Příklad použití monitoru ve výloze

Předpokládejme, že provozujete salón pro psy. Nyní jste se rozhodli co nejlépe využít dostupný prostor ve vaší výloze. Chcete co nejlépe oslovit kolemjdoucí lidi vaší cílové skupiny, majitele psů. Mělké okno vybavíte zástěnou, kterou pro úsporu místa zavěsíte ke stropu.

Svou digitální reklamu tak prezentujete chodcům, cyklistům a dalším kolemjdoucím v optimální výšce. Na monitoru s integrovaným operačním systémem můžete promítat roztomilá videa a obrázky svých spokojených zákazníků. Kdo se tam nezastaví, aby se blíže podíval na vaši reklamu? I na přímém slunci zůstanou roztomilá videa a fotky hezkých čtyřnohých kamarádů optimálně vidět.
Čtěte více »

Digital Signage Monitory ve výloze

Tento typ reklamy lze použít pro všechna průmyslová odvětví. Znáte svou cílovou skupinu? Perfektní, nyní je můžete oslovit různými formáty souborů. Vytvářejte vysvětlující videa, módní přehlídky nebo jednoduše atraktivní prezentace.

Prezentujte je 24 hodin denně pomocí obrazovky výlohy. Díky speciálnímu jasu zůstane vaše reklama přítomná i za tmavých dnů a večer. To vám dává tu výhodu, že reklama je déle viditelná a tím je osloveno více kolemjdoucích. Vyberte si nejvhodnější formát obrazovky pro vaši prezentaci ve výloze.

Díky střídavému obsahu oslovíte většinu kolemjdoucích. Jasný a pohyblivý obraz také zajišťuje zvýšenou pozornost a zvědavější pohledy. 

Full HD kino pro vaši výlohu

✓ oboustranná obrazovka ve formátu na výšku, ideální pro design výloh
✓ dvě různé úrovně jasu optimalizované pro podmínky denního světla
✓ operační systém Android a odpovídající software
✓ k zavěšení ze stropu
✓ elegantní, bílé pouzdro

Objevte nyní »

Obrazovky do výloh s vysokým jasem

V našem sortimentu naleznete monitory do výloh v různých formátech. Máte na výběr mezi různými velikostmi obrazovky, jasem a také uchycením. Vyberte si volně stojící displej digital signage nebo monitor pro montáž na stěnu či strop.

Jednoduchá instalace monitoru umožňuje okamžité použití displeje ve výloze. Poté, co od nás obrazovku obdržíte, umístěte ji na konkrétní místo u vaší prodejny. Návod k použití vás tímto procesem rychle provede. Poté načtete obsah monitoru různými způsoby v závislosti na modelu.

Obvykle si zde můžete vybrat mezi různými možnostmi. Napájení je přes USB nebo HDMI, WLAN, částečně přes aplikaci nebo pomocí vestavěného přehrávače médií. Toto je další oblast, kde vám digitální reklama ve výkladu nabízí výběr. Flexibilní použití displejů se rozšiřuje na obsah, umístění a manipulaci.

Inzerujte digitálně pomocí obrazovky ve vašem obchodu

Digitální reklama ve výloze je nejen flexibilní k použití, je také pohodlná a především proměnlivá. Tím, že výlohu vybavíte digitálními monitory a obrazovkami, stačí tento obsah naplánovat. V kanceláři nebo back office lze formáty souborů snadno vytvářet nebo upravovat. Nahrávka s novým obsahem nebo aktuálními úpravami je okamžitě přehratelná na displeji.

Svou reklamu můžete kdykoli přizpůsobit novým tématům nebo nabídkám. Může se jednat o krátkodobé informace nebo změny otevírací doby. Sezónní kampaně lze také realizovat bez výrazného předělání.
Vzpomeňme znovu na našeho střihače psů, který své služby digitálně inzeruje ve výloze v centru města. Představte si, že místo čerstvě nastylovaných psů teď vidíte čtyřnohé kamarády s vánočními čepicemi. S novým obsahem budete znovu a znovu přitahovat pozornost kolemjdoucích. Tak zůstanete v paměti.

Použijte digitální obrazovku jednou a budete mít prospěch hned několikrát. Noví zákazníci se o vás začnou zajímat a brzy si přivedou své psy. Stálé zákazníky inspirujete svým sladkým a okouzlujícím vnějším efektem, ze kterého se vytváří intenzivnější pouto. Nakonec inspirujete lidi mimo vaši cílovou skupinu, kteří pak pozitivně referují o vašem obchodě a skvělé reklamě.
V důsledku toho získáte skvělé informace o vašem obchodě a vaší společnosti. Celkově vzato má digitální reklama ve výloze velký potenciál pro využití při podpoře prodeje. Využijte toho a nechte si poradit s vaší budoucí výlohou pomocí digital signage.
Zavřít menu
Nahoru