Realizace vašich cílů
Venkovní reklama (Out of Home Media) může být umístěna na nejrůznějších místech. Bannerová reklama, stany, totemy nebo různé stojany na prodejní místo. Nabízíme atraktivní produkty pro vaši oblast použití. Využijte potenciál venkovní reklamy a cíleně na sebe upozorněte.
S námi si snadno navrhnete vlastní definici venkovní reklamy a objednáte si ji přímo online. Největší výzvou je najít správný produkt pro vaši společnost a zamýšlené použití. Cílem je upozornit přímo na reklamní sdělení. Celkově lze sledovat různé cíle.
Na jedné straně lze venkovní reklamu využít k rozšíření povědomí o vaší firmě. Na druhou stranu je venkovní reklama doporučována pro oslovení konkrétních cílových skupin. Vzhledem k tomu, že tento typ reklamy lze nalézt všude, těší se obzvláště vysoké pozornosti. Ať už vaši reklamu někteří kolemjdoucí vnímají přímo nebo jen náhodně – je rozdíl.
Pěší zóny nebo staveniště a zdi na frekventovaných ulicích nabízejí optimální umístění pro různá out-of-home média. Jsou středem veřejného života, a proto se těší zvláštní pozornosti. Tato místa jsou přitom velmi oblíbená a návštěvníci jsou zde konfrontováni s množstvím reklam. Zde je tedy důležité vyniknout mezi davem.
V méně frekventovaných oblastech je menší konkurence. Tam se zaměřujeme na zachycení většiny pohledů a pozornosti kolemjdoucích a potenciálních vyhlídek. Pro splnění specifických potřeb je k dispozici celá řada řešení na podporu venkovního prodeje.
Venkovní reklama není definována velikostí, montáží nebo oblastí použití. Reklama je flexibilnější a proměnlivější než kterákoli jiná. Různé formáty, typy montáže a oblasti použití umožňují netušené možnosti ve vaší reklamě.
Oblast venkovní reklamy sahá od městských světelných plakátů po stojany na kola a různé bannery. Různé výrobky jsou odolné proti povětrnostním vlivům, chráněné proti vandalismu a vysoké kvality. Kromě toho jsou zde 24 hodin denně osvětlené reklamní předměty.
Reklama na veřejných prostranstvích nemá možnost být příliš konkrétní pro vaše adresáty. Musí odfiltrovat zákazníky ze všech lidí, kteří se na ni nevyhnutelně dívají podle první „adresy“.
Mobilní reklamní média v sektoru venkovní reklamy
Volba média venkovní reklamy přispívá k cílenému účinku vašich reklamních opatření. V první řadě si mnoho lidí při pomyšlení na venkovní reklamu vybaví velké plakáty. Vaše myšlenky se stočí ke starému dobrému reklamnímu sloupu nebo i velkoplošné reklamě s bannery na celých fasádách budov.
Usadily se ale i menší a velmi efektivní reklamní plochy, které jsou flexibilní a levné. Zde je branding, zapamatování si reklamního obsahu z jiných kampaní, jedním z hlavních cílů.
Doporučují se menší reklamní plochy, protože je lze rychle přizpůsobit a jsou vysoce mobilní. Oproti velkým bannerovým displejům nebo pevným reklamním sloupům je lze rychle postavit a sundat. Obsah reklamy lze v krátké době změnit a přeskupení reklamních médií je jednodušší.
Cedule na chodníku jsou toho dobrým příkladem. A-stojany lze pro úsporu místa složit a složit. Prakticky se staví do cesty zákazníka a vyžadují jeho pozornost čistě motoricky. S vhodnou, atraktivní adresou a koordinovaným reklamním sdělením mohou být velmi účinným reklamním médiem. Nabízíme zákaznické zátky odolné proti větru a povětrnostním vlivům a také chodníkové displeje.
Vlajky a plážové vlajky se často nacházejí před obchody. Transparenty se naopak často připevňují na ploty a fasády. Klasickým reklamním nosičem s dalšími výhodami je stojan na kola. Na cedule namontované tam je vždy pohlíženo s pocitem vděčnosti.
Stany, altány nebo slunečníky mají podobný účinek v gastronomii nebo na akcích. Nejsou vnímány jako reklamní média, ale slouží účelu. Reklamní sdělení na nich umístěná si proto snáze najdou cestu k nalákanému spotřebiteli.
Mobilní produkty, jako jsou reklamní upoutávky, jsou ideální pro krátkodobou propagaci. To se děje zejména na veletrzích, výprodejích nebo výstavách. Během velmi krátké doby můžete na svou reklamu upozornit velké množství lidí. Přitom je plně využit potenciál každé akce a propagace.
Jak vidíte, naše možnosti jsou dalekosáhlé. Dodáme Vám nejen základní vybavení, ale jsme schopni Vás vybavit i komplexně. K dispozici je vám mnoho příslušenství. Nechte si poradit, jak lze dokonalou implementaci realizovat. Jsme vaším spolehlivým partnerem pro digitální zařízení s velkými obrazovkami i pro analogová média.
Reklamní média s vysokou viditelností
Venkovní reklama je vhodná pro poutavou a velkoplošnou prezentaci. Reklamní média přitahují pozornost i na dálku. Na jedné straně to zajišťují atraktivní reklamní bannery a atraktivní reklamní plochy. Na druhou stranu je zásadní velikost a umístění venkovní reklamy.
Jedním z rysů venkovní propagace je její flexibilita v umístění. Reklamní bannery lze pomocí rámů bannerů umístit na stěny domu, na prostranství nebo do omezených prostor. Systémy bannerových rámů lze snadno osadit bodovými světly nebo světelnými linkami.
Reklamní bannery mají svou vlastní reklamní účinnost ve veřejném prostoru. Systémy se používají na frekventovaných komunikacích, jako fasádní reklama nebo na pěší zóny. staticky testované konstrukce zajišťují bezpečný stojan, který není ohrožen větrem a počasím.
Součástí outdoorového marketingu jsou i atraktivní nápisy. Cedule označují vjezd nebo areál firem i staveniště nebo veřejná zařízení. Díky vlastní tiskárně realizujeme tisk reklamních cedulí, reklamních fólií a další během chvilky.
Vysoká viditelnost našich reklamních médií a jejich snadná manipulace při výměně bannerů činí systémy tak oblíbenými. Díky tomu bude také bannerová reklama aktuální a proměnlivá. Odpovídající bannery s vysoce kvalitním potiskem získáte také v našem internetovém obchodě.
Oslovte širokou masu lidí s aktivizující prezentací prostřednictvím různých forem venkovní reklamy. Kromě plakátování a trvalé reklamy lze najít správné vybavení pro mnoho dalších forem venkovní reklamy. Pro trvalou propagaci slouží například výše popsané bannerové systémy.
V oblasti ambientních médií vám poskytujeme mobilní řešení. S digitálním značením chodníků a informačními sloupy lze reklamní obsah plánovat předem. Digitálních displejů si všimnou zejména kolemjdoucí. Ve srovnání s analogovými reklamními médii lze s digitálními řešeními přehrávat několik obsahů současně.
Venkovní reklama jako součást vybavení vaší firmy?
Venkovní reklama je využívána částečně dočasně, ale částečně i dlouhodobě. Nabízí nejen možnost realizovat různé reklamní cíle. Out of Home Media se kvalifikuje, aby se stala nedílnou součástí vašeho podnikového vybavení.
Produkty jako stojan na kola, plážové vlajky nebo firemní nápisy se brzy stanou součástí vašeho vstupního prostoru. Tyto a mnoho dalších položek zajistí trvalé vylepšení vašeho podnikání. To má nejen pozitivní vliv na podporu prodeje, ale je to také přínosné pro dobré jméno a image vaší firmy.
Integrací venkovní reklamy zvýšíte známost svého jména. Díky vlajkám nebo venkovním sloupům je vaše firma viditelná z dálky. Reklama se tak stává jakýmsi průvodcem, který zákazníkům nabízí orientaci. Vaše zákaznická základna a váš úspěch se tak mohou rozšířit.
Použijte venkovní reklamu jako trvalé vylepšení nebo jako upoutávku při speciálních akcích. Pozornost, kterou naše produkty přitahují, můžete využít k mnoha účelům. Při dočasném použití hraje větší roli mobilita předmětů.
Pozvedněte svou prezentaci na novou úroveň pomocí jedinečné venkovní reklamy. Úspěšně inzerovat nabídky, služby nebo akce. Oslovte konkrétní skupiny zákazníků nebo širokou veřejnost. Sledujte své reklamní cíle bez omezení.
Dodáváme vhodné a kvalitní produkty pro dokonalou realizaci!
Díky 30 letům zkušeností v oblasti podpory prodeje vám můžeme poskytnout kompetentní poradenství a podporu. Mnoho našich produktů může být individuálně potištěno vaším logem nebo sloganem. Mnoho našich produktů se vyrábí interně, což znamená, že můžeme vyrábět i speciální produkty na míru. Vaše produkty tak vyčnívají ze standardu a zvyšuje se reklamní efekt.Příklady použití
Bannerové rámy pro trvalou venkovní reklamu
Venkovní dopravní reklama se stojany na kola