Umístění podlahové reklamy by mělo být co nejblíže výrobku. Výrobek může být v libovolné poloze. Je to proto, že odpovídající nálepku lze nalepit přímo před produkt. Není třeba se starat o vhodné upevnění nebo správný kryt pro vaši reklamu.
Místo toho lze každou reklamní nálepku umístit podle potřeby. Samolepku není potřeba montovat na zeď ani ji věšet ze stropu. Přesto je účinek neméně účinný. Umístěná samolepka na podlahu se stane skutečným poutačem, který specificky upoutá pozornost vašich zákazníků.
Optimální reklamní prostor
Podlaha je pravděpodobně jedním z největších prostorů, které s sebou každá obchodní, tržní nebo veřejná zařízení přináší. Většinou však zůstává nevyužit. I když právě na podlaze může být dobře umístěná reklama tak účinná.
Když procházíte obchodem nebo vaším podnikem, regály nebo pulty jsou přirozeně první věcí v popředí. Nemělo by se ale zapomínat, že i podlaze je věnována velká pozornost. To je samozřejmé, protože každý se musí dívat, kam vlastně kráčí. Každý zákazník vám pravděpodobně bude schopen říci, jakou podlahovou krytinu ve vašem obchodě používáte.
Proč tedy tyto každodenní pohledy na podlahu nevyužít k podpoře prodeje? Podlahová reklama začíná přesně v tomto bodě. Využívá volnou a nevyužitou plochu podlahy a přeměňuje ji na dobře využitelnou reklamní plochu. Tato reklamní technika zároveň zaujme snadnou manipulací a vysokou flexibilitou.
Různé oblasti použití podlahových samolepek
Samolepky na podlahu se ale dají využít nejen k reklamním účelům. Nálepky jsou stejně univerzální svým designem i použitím. Samolepky na podlahu se samozřejmě hojně využívají pro reklamní nabídky, ale jejich výstižnost se dá využít i jinak.
Při informování lidí o určitých opatřeních v obchodě je důležité oslovit informacemi co nejvíce kolemjdoucích. Kde chytíte více lidí než s nálepkou před vchodem nebo ve vstupním prostoru? Nápadná nálepka na chodníku nebo podlaze obchodu vždy upoutá pohledy kolemjdoucích. Efektivně tak můžete upozornit na hygienická zařízení, minimální vzdálenost nebo i novou otevírací dobu tak, aby o nich věděl každý.
Kromě informačních a reklamních možností má průkopnický efekt také podlahová reklama. To znamená, že může být také použit k tomu, aby provedl zákazníky vaší firmou a ovlivnil, jak dlouho navštíví a kolik spotřebují. Jak vidíte, samolepky mají různé efekty, které mají pozitivní dopad na váš obrat a vaše podnikání.
Samolepky na podlahu pro vaši podporu prodeje
V našem online sortimentu najdete širokou škálu samolepek pro vnitřní i venkovní použití. Jak je popsáno výše, v oblasti podlahové reklamy existuje mnoho možností v designu a umístění polepů. Tyto mnohé možnosti se odrážejí v různých texturách našich produktů.
Objevte mnoho různých forem podlahové reklamy v našem internetovém obchodě. Jako odborníci na podporu prodeje jsme vám vždy k dispozici, abychom vám poradili. Díky vlastní výrobě a tiskárně Vám můžeme nabídnout i speciální výrobky na zakázku. Těšíme se na váš dotaz.