Správa zákazníků a front může být často obtížná. Aby byl i nadále zajištěn řádný tok a dobré služby, používají se automaty na pořadová čísla. Vaši zaměstnanci mají možnost řídit tok zákazníků a organizovat větší objem.
Zavřít
Třídit a filtrovat
Třídit a filtrovat

Efektivní řízení návštěv zákazníků

Různé dávkovače se nejen snadno ovládají, ale nabízejí i dobrý přehled. Zákazníci mohou pomocí displeje nebo obrazovky odhadnout, kdy je řada na nich. Systém správy zákazníků není zaměřen pouze na strukturování front. Reguluje také přístup do určitých oblastí.

Vyberte si lístkový systém, který ušetří vaší zákaznické základně a zaměstnancům zbytečný stres. Zajistěte pořádek a strukturu ve stresových nebo speciálních situacích.

Nové otevření nebo speciální slevové akce mají často za následek velký nápor zákazníků a kolemjdoucích. Ale i mimo tyto zvláštní dny existují situace, kdy byste rádi měli podnikání v obchodě pod kontrolou. Důvodů je několik:

V případě přeplněnosti se zákazníci také cítí ve stresu a nákupní atmosféra je negativně ovlivněna. Pro zaměstnance není přehled. Sortiment tedy nelze prezentovat k úplné spokojenosti zákazníka, protože zaměstnanci musí podporovat zákazníky nebo pracovat na pokladně. Nelze dodržet minimální vzdálenosti a určitý hygienický standard.

Výše uvedené scénáře způsobují stres a nepořádek. Vede k vystresovaným zaměstnancům, nespokojeným zákazníkům a neuklizeným obchodům a čekárnám. Tomu se lze vyhnout strukturováním zákaznického provozu a efektivním řízením. Je důležité řídit zákazníky.

Systémy strukturováním zákaznické návštěvnosti vytvářejí pořádek na straně zaměstnanců i návštěvníků. Čekacím dobám se lze vyhnout číslováním nebo zobrazováním vhodných zpráv návštěvníkům vašeho obchodu. Zároveň může zaměstnanec efektivně kontrolovat návštěvu.

Nejprve je automat na jízdenky umístěn centrálně u vchodu. Zákazník si poté vylosuje odpovídající číslo nebo tiket. Obvykle přímo vidí, které číslo je právě na lince, aby odhadl, jak dlouhá bude čekací doba. Mezitím personál ovládá lístkový systém, aby dal dalšímu zákazníkovi signál, že je na řadě. Příjemný a efektivní systém pro obě strany.
 

Pro různé aplikace

Produkty této kategorie se vyznačují svou všestranností a mobilitou. Díky nízké hmotnosti a rychlé montáži lze automaty na jízdenky používat spontánně. To znamená, že nástroje pro správu zákazníků lze použít pro konkrétní dny nebo kampaně a poté je opět bezpečně uložit.

Díky vysoké přidané hodnotě těchto automatů na jízdenky je ale i jejich dlouhodobé používání vcelku rozumné. Výdejní stojany tak mohou trvale zajistit čisté podmínky v čekárnách. Použití je tak jednoduché, že není třeba dalších vysvětlování. Jakmile bude výdejna jízdenek zřízena, začnou první lidé losovat číslo nebo jízdenku.

Pro další vysvětlení a lepší věrnost zákazníků jsou vhodné obrazovky nebo plakáty. Screeny jsou skvělou možností, jak kromě informací zobrazovat reklamní nosiče. Digitálním displejem můžete pobavit čekající zákazníky současně jako informační a reklamní médium. Čas lze navíc využít k efektivní konfrontaci zákazníků s reklamou.
Zavřít menu
Nahoru