nachhaltigkeit

Referent účetního oddělení a podpora prodejního týmu

 

Do našeho prodejního týmu do kanceláře v Praze hledáme spolehlivou a pečlivou kolegyni nebo kolegu, který bude administrativní spojkou naší kanceláře s německou centrálou a zároveň podporou našeho prodejního týmu. Důraz je kladen na účetnictví, práci s počítačem a objednávkovými systémy a spolehlivost. Znalost němčiny je podmínkou.

 

Náplň práce:

  • evidence příchozích faktur a jejich zadávání do systému
  • koordinace oběhu dokladů ve firmě
  • komunikace s německou centrálou
  • příprava podkladů pro měsíční uzávěrku účetnictví
  • kontrola platební morálky klientů
  • administrativní podpora obchodnímu týmu
  • příprava podkladů pro rozesílání katalogů

 

Nabízíme:

  • práci v malém fungujícím týmu v kanceláři v Praze

 

Požadujeme:

  • ukončené středoškolské vzdělání
  • dobrá znalost německého jazyka - písmem i slovem, angličtina výhodou
  • samostatnost, spolehlivost, pečlivost
  • znalost MS Office, ochotu učit se novým programům
  • pozitivní vztah k počítači a administrativě
  • znalost účetnictví výhodou

 

Nástup možný ihned.

Pozice je vhodná pro absolventy i studenty vyšších ročníků.

Podmínkou pro postup do výběrového řízení je zaslání strukturovaného životopisu s fotografií.

Životopisy prosím zasílejte na Pavlínu Strakovou, e-mail: past@vkf-renzel.cz.

Děkujeme za Váš zájem a budeme se těšit na osobní setkání!