Digital Signage
Termín „digital signage“ se vztahuje k používání digitálních médií ve veřejném prostoru. Technická realizace se obvykle provádí pomocí velkoplošných obrazovek a projektorů. Digitální značení se používá především na velmi frekventovaných místech a dopravních uzlech, jako jsou veřejná náměstí, nádraží nebo letiště.
Kromě toho lze digital signage použít také v obchodech jako doplňkovou informaci nebo pro reklamní účely. Příkladem toho je monitor v nádražním knihkupectví, který střídavě zobrazuje informace o aktuálním jízdním řádu, novinové články a reklamy na bestsellery.
Hlavní výhodou digital signage je jeho flexibilita: zobrazovaný obsah lze kdykoli vyměnit nebo upravit. Různé reklamy nebo dokonce kompletní reklamy se mohou zobrazovat v různých časech, přizpůsobené zamýšlené cílové skupině. Například: Na letišti se na monitoru nejprve zobrazí reklamy pro turisty s nabídkami, které odpovídají potřebám obchodních cestujících. V případě potřeby lze stejný monitor použít také jako rozcestník nebo pro zobrazení zpoždění.
Digitalizujte své reklamní sdělení
Upoutejte pozornost vašich zákazníků na váš obsah!
Různé role a funkce digitálního značení
Digital Signage lze použít mnoha způsoby, takže podnik může dosáhnout mnoha cílů různými způsoby. Můžete zobrazit veřejné informace, jako je váš adresář budov, s mapou nebo, jak je uvedeno výše, informace o cestujících, pokud jsou umístěny v cestovní oblasti, jako je letiště nebo vlakové nádraží.
Digital Signage vám umožňuje inzerovat a propagovat vaše produkty nebo služby ve vztahu k umístění vašeho nápisu. S navigací si lze pomoci i interaktivními obrazovkami. Níže jsou uvedeny některé z nejvlivnějších aplikací, které můžete podpořit svůj prodej pomocí Digital Signage:
Zlepšení zákaznické zkušenosti
Budování značky
Ovlivněte rozhodování o produktu nebo značce
Informace o produktu
- snižuje vnímanou dobu čekání v čekacích oblastech a frontách
- využívat QR kódy, které zákazníkům usnadňují vyhledávání informací
- Digital Signage k propagaci konkrétní značky
- budovat identitu této značky prostřednictvím digitálního značení
- ovlivnit výběr pomocí Digital Signage na POS
- pomáhá nakupujícím vybrat si konkrétní styly nebo značky produktů
- najít produkty, zkontrolovat ceny a získat přístup k informacím o produktech
- zobrazovat ceny, fotografie, materiály nebo složky produktů
- navrhnout použití aplikace pro konkrétní produkty
Zlepšení zákaznické zkušenosti
- snižuje vnímanou dobu čekání v čekacích oblastech a frontách
- využívat QR kódy, které zákazníkům usnadňují vyhledávání informací
Budování značky
- Digital Signage k propagaci konkrétní značky
- budovat identitu této značky prostřednictvím digitálního značení
Ovlivněte rozhodování o produktu nebo značce
- ovlivnit výběr pomocí Digital Signage na POS
- pomáhá nakupujícím vybrat si konkrétní styly nebo značky produktů
- najít produkty, zkontrolovat ceny a získat přístup k informacím o produktech
Product Information
- display pricing, photos, materials or ingredients of products
- suggest application uses for specific products
Produkty Digital Signage zde ve VKF Renzel
Podívejte se na některé z našich produktů Digital Signage zde, ideální pro vaše poziční displeje k propagaci různých produktů a služeb.
K produktu »